Koniec śledzika na Nk.pl
Przez Admin Dnia 18 Gru, 2010 O 10:54 AM | Kategorie INTERNET, NOWOŚCI | Z 1 komentarzem

Najpopularniejszy portal społecznościowy w Polsce czyli Nk.pl rezygnuje z marki Śledzik, która została negatywnie przyjęta przez użytkowników portalu.

Śledzik powstał we wrześniu 2009 roku.  W ciągu roku użytkownicy portalu dodali ponad 79 mln wpisów oraz 18 mln gwiazdek i komentarzy. Później Śledzik został udoskonalany w funkcje dodawania linków, zdjęć, czy filmików pod którymi wyświetlała się miniatura.

Pełnomocnik zarządu ds. marketingu i PR Dominik Kaznowski podczas konferencji SocialmediaStandard 2010 ogłosił, że Nk.pl ma zamiar zrezygnować z Śledzika. Przyczyną rezygnacji z marki Śledzik jest to, iż internauci od samego początku mocno go krytykowali a  „konserwować tego brandu” nie ma większego sensu. Teraz Śledzik zmierza w kierunku feedu, wraz ze zmianą zachowań użytkowników serwisów.

Źródło: ProLine.pl

  • AI9

    Nie wiem co ludzie mają przeciwko śledzikowi.