Nokia i Samsung używają identycznego hasła reklamowego
Przez Jarek Jackowski Dnia 16 Wrz, 2012 O 06:55 PM | Kategorie MOBILNE, NOWOŚCI | Z 0 Komentarzami

„Nie trzeba być geniuszem”  – tego sloganu użył Samsung na plakacie porównującym zalety iPhona 5 oraz Samsunga Galaxy S  II. Oczywiście pojedynek wygrało to drugie urządzenie. Identyczny sposób i hasło reklamowego zostało wykorzystane przez Nokie na swoim Twitterze. I w żaden sposób nie wygląda to na przypadek.Fani Apple, w swoim stylu przerobili to hasło reklamowe.

 

Nie trzeba być geniuszem by zauważyć podobieństwo obu sloganów. Nie wiadomo z czego ono wynika, trudno jednak uznać podobieństwo to za przypadek. Zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, ze zostało ono użyte w identycznych okolicznościach. Oryginalny plakat Samsunga widzicie powyżej, Nokia natomiast na swoim Twitterze „wyćwierkała”: 

Lumia 920: Bezprzewodowe ładowanie, zdumiewający aparat, ekran, który można obsługiwać w rękawiczkach i wiele więcej. Nie, nie trzeba być geniuszem.

Fani Apple w swoim stylu przerobili to hasło reklamowe na „nie trzeba być geniuszem, by zobaczyć który telefon jest brzydszy”. Nie jest to oficjalna odpowiedz Apple.